16/09/09

Leonard Cohen - By the Rivers Dark / Στις όχθες σκοτεινών ποταμών





Στις όχθες σκοτεινών ποταμών περιπλανήθηκα
τη ζωή μου την έζησα στην Βαβυλώνα
Και ξέχασα το ιερό τραγούδι μου
και δύναμη δεν είχα πια στην Βαβυλώνα

Στις όχθες των σκοτεινών ποταμών
όπου δεν μπόρεσα να δω
ποιος περίμενε εκεί ποιος με κυνήγησε
κι έσκισε τα χείλη μου κι έσκισε την καρδιά μου
κι έτσι δεν μπόρεσα να πιω
από τον σκοτεινό ποταμό
και με σκέπασε και είδα εντός μου
την άνομη καρδιά μου και την βέρα μου

Δεν ήξερα και δεν μπόρεσα να δω
ποιος με περίμενε εκεί ποιος με κυνήγησε
στις όχθες των σκοτεινών ποταμών
πανικοβλήθηκα αλλά συνέχισα
ανήκα τελικά στην Βαβυλώνα
Κι έπληξε την καρδιά μου με δύναμη θανατηφόρα
και είπε...αυτή η καρδιά δεν είναι η δική σου
κι έδωσε στον άνεμο την βέρα μου
και μας κύκλωσε με όλα

Στις όχθες των σκοτεινών ποταμών
μια πληγωμένη αυγή
έζησα τη ζωή μου στην Βαβυλώνα
αν και βγάζω το τραγούδι μου από σπασμένο κλαρί
δέντρο και τραγούδι μαζί τραγουδούν για κείνον
Ας μείνει η αλήθεια ανομολόγητη
ας λείψει η ευλογία
εάν λησμονήσω ποτέ την Βαβυλώνα μου

(Μετάφραση - Velvet)
----------------------------
Leonard Cohen - from "Ten New Songs" (2001)

2 commenti:

  1. Στις οχθες των σκοτεινων ποταμων πανικοβληθηκα αλλα συνεχισα......

    Μου λεει πολλα...

    Καλημερα Βελβετ..

    RispondiElimina
  2. Να συνεχίζεις…

    Σαν τα ορμητικά νερά
    Που τρέχουν με την νερένια δύναμη
    Αυτά που φτάνουν τελικά,
    μέχρι την θάλασσα
    Εκεί που βρίσκεται το κρυμμένο μυστικό της ζωής
    Και η γαλήνη

    Καλό απόγευμα Καστρινι

    RispondiElimina