26/06/10

Marianne Faithfull - Bored By Dreams




Τα πράγματα ποτέ δεν είναι όπως φαίνονται
παίζουν ένα ρόλο τις περισσότερες φορές
Ότι είναι δικό σου δε μπορεί να είναι δικό μου
κι εγώ βαρέθηκα από όνειρα.

Δε μπορώ να πω τις λέξεις που εννοώ
να κάνω τον εαυτό μου να περάσει τη γραμμή.
Η τιμωρία αρμόζει στο έγκλημα
αν έχω βαρεθεί από τα όνειρα;

Δείξε μου τα βήματα αγάπη μου
μήπως να χορέψουμε ξανά;
Ήμουν πιο μεγάλη τότε
τώρα είμαστε το ίδιο.

Lasse des rèves.
Rève qui brille dans le noir
Brillera bien, tu peux le croire.
Toujours dire la vérité
Quand je suis lasse des rèves.


Δείξε μου τα βήματα αγάπη μου
μήπως να χορέψουμε ξανά;
Τα πράγματα ήταν πάντα πιο φωτεινά τότε
Άκουσέ με που φωνάζω το όνομά σου.

After a certain age
Every artist works with injury.

Δείξε μου τα βήματα αγάπη μου
μήπως να χορέψουμε ξανά;
Ήμουν μεγαλύτερη τότε
Τώρα είμαστε το ίδιο.

Vocals & Lyrics: Marianne Faithfull 
Music: Angelo Babalamenti 
From album: A Segret Life (1995)

(Μετάφραση - Αννασα)

__________________
Η Marianne Faithfull, με την ραγισμένη φωνή της
δίνει φωνή σ΄ αυτούς που σιωπούν...

30 commenti:

  1. Ναι, πιστευω κι εγω πως ειναι εγκλημα να βαρεθεις τα ονειρα.......
    Και το λεω πιο πολυ για να το θυμαμαι η ίδια....


    Καλη σου μερα φιλε μου!!!

    RispondiElimina
  2. Αγαπημένο κομμάτι από έναν όμορφο δίσκο. Αν τον έχεις θα συμφωνείς, φαντάζομαι. Έχω κι εγώ ανεβάσει κάποιο κομμάτι. Τούτο σκόπευα να ήταν το επόμενο. Με πρόλαβες.

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    RispondiElimina
  3. Υπέροχο!
    Συγκλονιστική η φωνή της!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

    RispondiElimina
  4. Υπέροχο !!!

    Την καλησπέρα μου !

    RispondiElimina
  5. Τι να πούμε για τη "ραγισμένη" φωνή, όπως σωστά λες.

    Ξέρω ότι δεν θέλω ποτέ να βαρεθώ τα όνειρα!
    Ας μένουν εκεί, ανεκπλήρωτα, αρκεί να ξέρω ότι υπάρχουν.

    Καλό Σ/Κ :-)
    Φιλιά

    RispondiElimina
  6. Λοιπόν,

    θα χορέψεις μαζί μου;..

    Φιλιά!

    RispondiElimina
  7. Ένα χαμόγελο μόνο, για εσένα... ξέρεις εσύ...

    RispondiElimina
  8. Ξέρεις να δημιουργείς ιδιαίτερη ατμόσφαιρα!
    Έχετε την καλημέρα μου!

    RispondiElimina
  9. Προς όλους τους φίλους bloggers:

    Σας παρακαλώ κάνετε αναδημοσίευση το link που σας στέλνω, δεν επιτρέπετε να αφήσουμε να περάσει έτσι μια τόσο διδακτορική κίνηση

    http://smallbreaths.blogspot.com/2010/06/blog-post_29.html

    RispondiElimina
  10. @Ρικη
    Μιλάς με ένα ονειροπαρμένο, χαχαχα
    Ευτυχώς που κάθε τόσο
    Στρέφομαι και στο χώμα
    Γιατί ζαλίζομαι στα ύψη

    Καλημέρα Ρικακι

    RispondiElimina
  11. @ Νερενια
    Είναι η αγαπημένη μου
    Έχω όλους του δίσκους της Μαριαν
    Και όχι μόνο…

    Καλημέρα Νερενια

    RispondiElimina
  12. @ D.Angel
    Χαίρομαι που αρέσει
    και στα όμορφα αγγελάκια

    Φιλιά κι από μένα

    RispondiElimina
  13. @ Vaso

    Καλημέρα βελούδινη

    RispondiElimina
  14. @ Βασσια
    Ξέρεις εκείνα τα ανεκπλήρωτα που λες
    Είναι και τα καλύτερα
    Δεν μας προδίδουν ποτέ

    Καλημέρα καλη μου....

    RispondiElimina
  15. @ ΠΥΡΦΟΡΑ
    Ότι χορό θέλεις
    Κοντά στην θάλασσα αν θες
    Και μακριά απο την φωτιά που κατοικείς

    Φιλια....

    RispondiElimina
  16. @ Μικρή ανάσα

    Πολλα χαμογελα....

    Κι ενα φ.

    RispondiElimina
  17. Αγαπώ και τη θάλασσα πολύ, φίλε μου!!!

    Στη θάλασσα!!!
    Έρχομαι!!!

    Σε φιλώ!

    RispondiElimina
  18. @ 50FM
    Για την ατμοσφαιρα
    ευθυνεται η Μαριαν

    Καλημερα κυρια μου...

    RispondiElimina
  19. @ ΠΥΡΦΟΡΑ

    Smoke On The Water λοιπον..
    http://www.youtube.com/watch?v=2WX_4FNoto4

    Γεια σου πυρφορα....

    RispondiElimina
  20. Καλο μηνα Velvet !
    Ονειρεμενο ...

    RispondiElimina
  21. Velvet,

    Καλό μήνα!

    Περιμένω ανάρτηση!

    RispondiElimina
  22. Δε ξέρω αν τελικά υπάρχει δικό μου και δικό σου ίσως μόνο για να κρατήσει ένα διακριτικό όριο "ανάμεσα" μας...Δε γίνεται να βαρεθείς να κάνεις όνειρα...αλλά ίσως τελικά βαρέθηκες να κάνεις όνειρα μόνος σου,μόνη μου, μόνοι τους, μόνοι μας...
    Πολύ καλό σου μήνα...
    Καλημέρα:)

    RispondiElimina
  23. " .. Δε μπορώ να πω τις λέξεις που εννοώ .."

    μοιάζει κι αυτή να ξέρει από Σιωπή κι από Μη-Λεκτικό-Νόημα επίσης

    Bραχνή φωνή λοιπόν, πλήρης ΝΟΗΜΑΤΟΣ ..


    .. την καλησπέρα μου

    RispondiElimina
  24. Τα όνειρα μας κρατούν ζωντανούς Βέλβετ ... ας μην τα εγκαταλείψουμε ποτέ...ας μας δείχνουν τα βήματα που θα μας κάνουν να χορεύουμε ...στον απροσδιόριστο χωρο και χρόνο του εαυτού μας...ακόμα κι ας φαντάζουν ανέφικτα είναι μικρές ανάσες!!
    Πολλά φιλιά καλέ μου φίλε!

    RispondiElimina
  25. @ Anastasia
    Καλο μηνα
    και καλο καλοκαίρι κούκλα μου
    ....

    RispondiElimina
  26. @ ΠΥΡΦΟΡΑ
    Μου βάζεις δύσκολα τώρα
    Κι ειχα σκεφτεί να αναρτήσω
    κάτι θαλασσινό και αλμυρό
    κι απο τον ηλιο διψασμένο
    Καλό μηνα Πυρφορα
    ...

    RispondiElimina
  27. @ Roundel
    Πολύ σωστή η ερμηνεία σου
    Να βαρεθείς δεν γίνεται
    εκτός κι αν κλείνεις τα μάτια μόνος
    Συμφωνείς ότι..
    Τα όνειρα θέλουν παρέα
    για να γίνουν αληθινά

    Καλό μήνα κι σε σένα Roundel
    ....

    RispondiElimina
  28. @ Angel-j-
    Όταν σωπαίνεις
    βλέπω τα μάτια σου
    Κι ας μην μιλούν
    Χαίρομαι που σ΄αρεσε
    αυτή η βραχνή φωνη

    Καλο μηνα
    ....

    RispondiElimina
  29. @ Νατασα
    Πόση αλήθεια υπάρχει στις λέξεις σου
    Ακόμη κι ας φαντάζουν ανέφικτα
    Σαν το ανέφικτο...αγγιγμα

    Φιλιά χιλιάδες..........

    RispondiElimina
  30. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.ΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    RispondiElimina