04/08/13

Καλοκαιρινά ''χαϊκού''





I
Η αγαπημένη μου μπορεί να ξαπλώσει πάνω στο νερό
η να χορέψει στην κόψη του κύματος
αλλά δεν είμαι ποτέ εκεί να την θαυμάσω
II
Οταν σε βλέπω ανάσκελα γυμνή
αλλά και πίσω από τους ώμους
καταλαβαίνω πόσο άσχημος είμαι
III
Xθες όλη τη νύχτα πλαι σου
μετάλαβα λίγο από το μυστήριο
μιας άλλης θρησκείας
IV
Φόρεσες το πουκάμισο μου
ντύθηκα το δέρμα σου
και τώρα καίγομαι από επιθυμία
V
Σκύψε πάνω μου
χρειάζομαι να δω κατάματα
την ανταπόδοση της αγάπης σου 
VI
Σήμερα είχα πολλά στο μυαλό μου
μα όταν σε είδα να 'ρχεσαι
ντράπηκα για τις σκέψεις μου
VII
Oταν τραβάς το σεντόνι πάνω σου
είναι σαν να μου παίρνεις το πιάτο
από τα χέρια
VIII
Μερικές φορές σε θέλω γλυκιά
μερικές φορές σε θέλω άγρια
μερικές φορές δεν σε θέλω καθόλου
IX
Ερωτεύτηκα το κορμί σου
αλλά εσύ μου έδωσες κάτι περισσότερο
από την ομορφιά σου
X
Ξέρω ότι έξω γίνεται πόλεμος
αλλά δεν φοβάμαι
όταν είσαι δίπλα μου

(Velvet - ιουλιος 2013)

______________
Video: Chris Rea – Sweet Summer Day

11 commenti:

  1. Mikres droseres stigmes sto katakalokairo
    kalh synexeia Vel.
    e.f

    RispondiElimina
  2. Ευχαριστω e.f ελπιζω να παραμεινει ακομα δροσερο
    Ευχομαι το ιδιο και για σενα

    :)


    RispondiElimina
  3. Αγαπημένο είδος
    που με μαεστρία κατάφερες
    να το υπηρετήσεις...


    φιλί

    RispondiElimina
  4. "ντύθηκα το δέρμα σου"
    Αυτό ξεχώρισα, όπως και το Χ.
    Όμορφα χαϊκού!

    RispondiElimina

  5. Bom domingo!
    Ótimo semana!
    ✿·.¸.• Beijinhos do Brasil
    ♪✿°•.¸

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Un beso desde el mar lejano

      ♪✿°•.¸

      Elimina
  6. Μικροί υπέροχοι ύμνοι στη γυναίκα που αγαπάς...

    "Σήμερα είχα πολλά στο μυαλό μου
    μα όταν σε είδα να 'ρχεσαι
    ντράπηκα για τις σκέψεις μου."
    Κρατώ αυτό. Τόσο βαθύ μες στην απλότητά του.

    Απαντώ σ' αυτά που απόλαυσα με τα παρακάτω:

    Λάμπει η γυναίκα
    μετά από την κάθε σου ματιά,
    στο διάβα κάθε σου λέξης.

    Γεννήθηκες για να κάνεις
    το θηλυκό να μοιάζει με μουσική,
    με λεπτοδουλεμένη χορδή στην πιο μελωδική κιθάρα.

    Ήλιος του γαλαξία,
    που ονομάζεται Άντρας,
    εκείνη, η μοναδική!

    Της επιτρέπεις να σε παρασύρει,
    να είναι εκεί, θεά του κυνηγιού,
    θεά του νου και του κορμιού σου.

    Ζεις για την ανάσα της,
    φυλαχτό σου η μυρωδιά της σάρκας της
    κι έξαψη ονείρου η συντροφιά της!

    Μέχρι εδώ, κάνω στάση και παραδίδω σε σένα τη σκυτάλη...
    Θα ήθελες να το συνεχίσεις;

    Είμαι άπειρη, οπότε έκανα μια μικρή προσπάθεια επηρεασμένη από
    όσα διάβασα πιο πάνω ή από άλλα που έχεις γράψει για την αγαπημένη σου ή για τη γυναίκα γενικά.

    Αποτελείς πηγή έμπνευσης μάλλον.

    Ένα μουσικό κομμάτι που άκουγα καθώς έγραφα το σχόλιο και τους μικρούς στίχους είναι το παρακάτω (λίγο πιο ροκ αλλά ταιριαστό κι αγαπημένο):
    Scorpions - Born to touch your feelings
    (Ακούω και Scorpions,όπως και πολλά άλλα είδη μουσικής φυσικά.)



    RispondiElimina
  7. Πολυ καλη η προσπαθεια σου Γλαυκη
    Νομιζω οτι τα καταφέρνεις εξ ισου καλα και χωρίς "βοηθεια"
    Θα προτιμούσα να διαβαζα βέβαια και τον δικο σου "υμνο" για τον αγαπημενο σου

    Rockwoman λοιπον χαίρομαι
    Γενικα η rock (hard and heavy) ειναι τα δικα μου ακούσματα

    Σε χαιρετώ



    RispondiElimina
  8. Ευχαριστώ.
    Λειτουργώ αρκετά αυθόρμητα - κάποιες φορές το έχω πληρώσει ακριβά αυτό - οπότε αυτοί οι στίχοι προέκυψαν άμεσα χωρίς πολλή σκέψη. Μόνο τότε γράφω. Σε άλλη περίπτωση σιωπώ, γιατί δεν πρόκειται να βγει τίποτε καλό.
    Επίσης πειραματίζομαι και μ' αρέσει αυτό.
    Το αν είναι καλό το αποτέλεσμα είναι άλλο θέμα. Μου αρέσει που έχω ανατροφοδότηση από σένα, γιατί με βοηθάει στην προσπάθεια.

    Το δικό μου "ύμνο" για τον αγαπημένο μου; Μμμ! Με ιντριγκάρει η ιδέα σου!
    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω γράψει κάτι τέτοιο.
    Έχω γράψει άλλα...
    Θα προσπαθήσω και θα το λάβεις.
    Καλό σου βράδυ!

    RispondiElimina