04/07/19

A Song For V.




Sarò io a portarti a casa,
per alleggerire la tua mente e sanguinare per te
Quando sei giù e fuori e navighi nel mare in tempesta,
Sarò lì, sarò il tuo uomo.

Θα είμαι εγω που θα σε πάω σπιτι 
να γαληνέψω το μυαλό σου και να ματώσω για σένα
Όταν άσχημα νιώθεις και θαλασσοδαρμένη ταξιδεύεις 
Θα είμαι εκεί, θα είμαι ο άνθρωπος σου.

Sarò l'unico che puoi lasciare,
e non guardare mai indietro per vedere se piango,
Sarò lì per te - quando tutti gli altri se ne andranno
Sarò l'unico, sarò il tuo uomo.

Θα είμαι ο μοναδικός που μπορείς να εγκαταλείψεις
και δεν θα κοιτάξεις πίσω να δεις αν κλαίω
Θα είμαι εκεί για σένα - όταν οι άλλοι θα φεύγουν
Θα είμαι ο ένας ο μοναδικός, θα είμαι ο άνθρωπος σου.

E sarò il tuo Cristo, e prenderò tutto il tuo dolore,
tutte le tue paure, pagherò tutti i tuoi debiti,
E dalla croce - pregherò per te
Sarò l'unico, sarò il tuo uomo.

Και θα είμαι ο Χριστός σου και τον πόνο σου θα κουβαλήσω 
όλους τους φόβους σου, κι όλα τα χρέη σου θα εξοφλήσω,
και από το σταυρό - θα προσευχηθώ για σένα
Θα είμαι ο ένας, ο μοναδικός, θα είμαι ο άνθρωπος σου.

Sarò i tuoi occhi quando il sole tramonta,
quando il chiaro di luna si affievolisce e la notte torna a casa
il mio cuore brucerà per illuminarti la strada,
Sarò lì, sarò il tuo uomo.

Θα είμαι τα μάτια σου όταν ο ήλιος βασιλεύει,
όταν το φως του φεγγαριού εξασθενίζει και σκοτεινιάζει στο σπίτι,
η καρδιά μου θ΄ ανάβει για να φωτίσει το δρόμο σου,
Θα είμαι εκεί, θα είμαι ο άνθρωπος σου.

Sarò io a farti attraversare
da fiamme ardenti e campi di pietre
Sarò il tuo ponte dalla culla al carro funebre
il tuo santo personale, sarò il tuo uomo.

Θα είμαι εγω αυτός που θα σε οδηγήσει
πάνω απο τις φλεγόμενες πυρκαϊές και τα πετρώδη τοπία 
Θα είμαι η γέφυρά σου από τη γέννηση στο θάνατο
ο προσωπικός σου άγιος, εγώ θα είμαι ο άνθρωπος σου.
(Mεταφραση-Velvet)


______________________
Dragoljub Crncevic
Dr. Project Point Blank ~ A Song For V.
http://www.pointblank.rs/

4 commenti:

  1. Ξεκινώντας την ανάγνωση των πρώτων στίχων αναρωτήθηκα αν στ' αλήθεια υπάρχει αυτός ο απόλυτα ένας κάποιος που θα είναι όλα αυτά για εσένα ειλικρινά και στην πράξη. Συνεχίζοντας την ανάγνωση μου λύθηκε η απορία και ηρέμισε την ψυχή μου σε μια νύχτα δύσκολη.

    Σε ευχαριστώ V. Καλό βράδυ.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Δεν ξερω αν υπαρχει
      Ολοι θα θελαμε να υπαρχει ο καποιος και η καποια ετσι δεν είναι
      Να μην νοιωθουμε μονοι σ΄αυτή τη ζωη
      Κι ας μην είναι ο μοναδικος
      Καλο βραδυ Κ.

      Elimina
  2. Θαυμάσιοι στίχοι!
    Καθαρή κι ατόφια αγάπη λέγεται όλο αυτό που περιγράφουν.
    Για τους κυνικούς θα φαντάζει όλο αυτό ηλιθιότητα. Κατά βάθος γνωρίζουν ότι έτσι είναι και θα επιθυμούσαν πολύ να το ζήσουν, αλλά θέλει ειλικρίνεια, τόλμη και δύναμη για να το φτάσει κανείς έως το τέρμα.
    Να είσαι καλά, V.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ενας λογος που το αναρτησα
      Ηταν ότι εκτος απο τη μελωδία βρηκα καλους και τους στιχους
      Κατα βαθος ολοι αυτο επιθυμουν κι ας δειχνουν σκληροτητα
      Καλο βραδυ Γ.

      Elimina