18/01/21

I 'm a Rock

 


Η ζωη είναι για τους δυνατούς
η επιβίωση για τους προσαρμοσμένους
κι αν φωνάξεις κανείς δεν σ΄ακούει
δεν υπάρχει έλεος για τους ηττημένους 
οταν ζήτησα την αγάπη σου
μου έμπηξες τα δόντια βαθιά στα οστά
ο έρωτας σε καίει σε παραμορφώνει έλεγες 
μονάχος χορεύεις καλύτερα στη φωτιά 
τωρα ακούω ηλεκτρικές κιθάρες 
να ουρλιάζουν στο κεφάλι μου
νοιώθω σαν άγριο ζώο στην ερημιά
είμαι εκτός ελέγχου ενα κακό παιδί στα όρια
i'm a rock, take it or leave it
είμαι όπως το heavy-metal που δεν γερνά.
(V)


Video - Dio - We Rock

6 commenti:

  1. Ωραίος μου αρέσεις!

    RispondiElimina
  2. Καλησπέρα.
    Εκείνος που θα ακολουθήσει το "take it" θα είναι κι αυτός rock, αλλιώς δε γίνεται.
    Πάρα πολύ καλό αυτό που έγραψες και δένει με τη μουσική επιλογή!
    Με εκφράζει η γραφή σου εδώ!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ροκ σημαινει να ειμαστε εμεις
      και οχι οπως θα ηθελαν οι αλλοι....

      Elimina
  3. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤Θα συμφωνησω Ροκ θα είμαστε επειδή το θέλουμε εμείς και όχι 'οπως θα ήθελαν οι άλλοι Πολυ καλή επιλογη του κομματιού.

    RispondiElimina