05/12/21

Poll - Στην πηγή μια κοπέλα



Φίλε μου αν με βοηθάς όπως πάντα
πάρε τούτη την καρδιά
πάρε δύο τριαντάφυλλα και περπάτα
Βλέπεις κείνο το βουνό
που τα δέντρα φτάνουν ως τον ουρανό
τραγουδάνε τα πουλιά νύχτα μέρα

Στην πηγή μια κοπέλα θα βρεις και θα της πεις 
στα μαλλιά της τα κόκκινα άνθη να φορεί
την καρδιά μου να χει στο στήθος της
στην πηγή να προσμένει

Απ’ τα ρούχα τα καλά, θα διαλέξω 
κείνα τα πιο όμορφα
και στεφάνι πράσινο θα της πλέξω
Θε ν'ανέβω στο βουνό με μια αχτίδα 
το στεφάνι να φορώ
της πηγής νερό να πιω μες τα φύλλα

Κι αν τα χέρια της τα λευκά με χαϊδέψουνε 
κι αν τα χείλη μου στα φιλιά της αντέξουνε
τ’ όνειρο μου θα βγει αληθινό 
στο βουνό θε να μείνω
φίλε μου σ’ ευχαριστώ κει θα μείνω
Poll (1971)

---------------------------------
Ενα ομορφο τραγουδι απο την εποχη της αθωοτητας που με συγκινει ακομα και σημερα.  Σχολειο...παρεες...ερωτες...ανεμελες στιγμες...

2 commenti:

  1. Τελειος ο Τουρνας Γνωρίζω αρκετά κομμάτια του.🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Να εισαι καλα φιλε μου.
      Καλες γιορτες!

      Elimina