18/01/24

Στον αυτοκινητόδρομο του ήλιου.

 


Ο κινητήρας βρυχάται
ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς
καλύτερα να επιβραδύνω
δεν πρέπει να ξεπεράσω τη γραμμή,
ανεβάζω την ένταση ακούω τη μουσική
το ιδιο παλιο καλοκαιρινό τραγούδι
γνωρίζω όλες τις συγχορδίες
το μονο που χρειαζομαι ειναι μια κιθάρα
αναμεσα στα δάχτυλα
-αραγε αν τραγουδήσω θ’ ακουσεις την φωνη μου-
η ομιχλη απλωνεται εμπρος μου 
οι αναμνήσεις επιστρέφουν και μ’ ακολουθουν
ιχνη που έσβησαν στο πέρασμα του χρόνου
σαν ξεχασμένη ασπρόμαυρη ταινία με προσπερνούν,
το ραδιόφωνο λέει ότι θα ξαναχιονίσει
και βρίσκομαι χιλιάδες μίλια μακριά 
γυρεύω τον ουρανο τ’ αυγούστου
θέλω να τρέξω στον αυτοκινητόδρομο του ήλιου.
(V)


3 commenti:

  1. Μου συμβαίνει στο θυμητικό μου να συνδιάζω τους ανθρώπους που γνωρίζω με κάτι, ένα αντικείμενο, μια λέξη, ένα άρωμα... λοιπόν Chris Rea κι εσένα σας έχω συσχετίσει!

    Αύγουστος αγαπημένος, και γιατί όχι; Να τρέξεις!!

    ΥΓ. Δε ξέρω πώς θα φανεί αυτό το σχόλιο γτ στο δικό σου μπλογκ μου ζητάει όνομα και url και δεν ξέρω γτ...

    Καλό βράδυ V!

    ΥΓ. Αααα σου είπα; Ξεκίνησα ιταλικά! Διάβασμα στο σπίτι καθημερινά μία ώρα διάβασμα, τα βιβλιά τα έχω από παλιά. Στόχος μου το Νοέμβρη του '24 να δώσω, έτσι λέω... Ευχήσου μου να μην τα παρατήσω. Καλό βράδυ ξανά, V!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Χαιρομαι γιατι ο Ρεα ειναι πολυ αγαπημενος
      Και τον εχω συσχετισει οπως λες με τη θαλασσα και το καλοκαιρι
      Τρεχω και οταν δεν μπορω με τα ποδια, τρεχω με το νου
      ----------------------
      Ti auguro di impararli e di sentirti cantare
      Buonasera ragazza, col vestito color canarino

      Elimina
  2. Ενα απο τα πρωτα τραγουδια που ακουγα
    οταν μαθαινα την ιταλικη γλωσσα
    ----------------
    Fausto Leali - A Chi

    RispondiElimina