11/06/11

I Came So Far For Your Beauty



Κοίταζε το περίγραμμα του κορμιού της
καθώς ερχόταν προς το μέρος του
Είχε περάσει καιρός από την τελευταία φορά
που την είχε δει ολόγυμνη
Εκείνη σαν να κατάλαβε την σκέψη του
και ντράπηκε 
τραβώντας το σεντόνι πάνω της
Θεέ μου σκέφτηκε
κλείνοντας τα μάτια
Σα ναθελε να την κρατήσει
όσο περισσότερο γινόταν μεσ΄ τη μνήμη του
Της χάιδεψε ελαφρά τα μαλλιά με τα δάχτυλα
και την τράβηξε κοντά του
«Μ΄ αγαπάς του ψιθύρισε»
Του πήρε μια ολόκληρη νύχτα να της απαντήσει
Το πρωί πριν φύγει
Πήρε το πακέτο με τα τσιγάρα της
κι έγραψε:
«I Came So Far For Your Beauty»

(Velvet - 06/2011)


22 commenti:

  1. Όμορφο είναι...
    Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο.

    RispondiElimina
  2. Πολύ καλή η σύλληψη. Αξιόλογο το θέμα. Κατά τη γνώμη μου αξίζει να το δουλέψεις πιο πολύ π.χ. πρόσθεσε στοιχεία από τα πρόσωπα, από το χώρο, δώσε του πιο πολλή ...ύλη.

    Αξίζει το κομμάτι, velvet.

    RispondiElimina
  3. πέρασα και εγώ και είδα τις εικόνες και τα αισθήματα μέσα από τις λέξεις και ζήλεψα για τη 'λαχτάρα' που αναδίδουν. Καλημέρα!

    RispondiElimina
  4. Τι όμορφο που είναι!
    Υπέροχο!
    Τα φιλιά μου
    Καλή Κυριακή

    RispondiElimina
  5. θα μπορούσε να ήταν ένας πίνακας ζωγραφικής… θα μπορούσε να ήταν όνειρο… είναι όμορφοι στοίχοι…

    σε φιλώ - καλό ξημέρωμα να έχουμε!

    RispondiElimina
  6. να συμπληρώσω πως
    αυτό για εσένα με αγάπη και εκτίμηση μεγάλη!

    RispondiElimina
  7. @ΕΡΑΤΩ
    Χαιρομαι που σου άρεσε Ερατω
    Την καλημέρα μου
    -

    RispondiElimina
  8. @CLOUDS
    Ναι ισως θα μπορούσα
    Να προσθέσω μερικά στοιχεία ακομα
    Αλλα αυτά μου επέτρεψε να γράψω η μνήμη μου
    Επειτα η ομορφιά
    δεν εχει αναγκη από περιττά στολίδια
    Ευχαριστώ φιλε Κλουντ
    Για την αναγνωση
    Και όχι μονο
    Καλημέρα
    -

    RispondiElimina
  9. @ANIDIFRANCO
    Αχ αυτή η λαχτάρα
    Που μας ακολουθεί
    Και μας κυριεύει
    Ακόμη κι όταν έχουμε παψει
    Να την αναζητουμε
    Καλημέρα Αννυ
    -

    RispondiElimina
  10. @ANGEL
    Όταν η ομορφιά
    Είναι γυναίκα
    Όλα είναι όμορφα
    Γεια σου ομορφια μου
    -

    RispondiElimina
  11. @ΛΥΧΝΟΣ
    Θα μπορούσε να μην ήταν
    κατι από όλα αυτά...
    Μπροστά σε ματια
    που αχόρταγα κοιτούνε
    Γεια σου Λυχναρακι
    -

    RispondiElimina
  12. @ΛΥΧΝΟΣ
    Σ ευχαριστώ από καρδιας
    -

    RispondiElimina
  13. Για την ομορφιά κάνει κανείς πολλά....

    RispondiElimina
  14. μια ολοκληρη νύχτα να της απαντήσει..

    χμ.. και εγω να περιμένω να μην τελειωσει η νύκτα...

    καλως σε βρήκα

    καλο ξημέρωμα με φιλιά όμορφης συναντησης.

    RispondiElimina
  15. @AVENGEIL
    Δεν θα μπορούσα
    να μην συμφωνήσω βεβαια
    μαζι σου
    Ευχαριστω για την επίσκεψη
    -

    RispondiElimina
  16. @ΣΆΓΑΠΩ
    Εξαρταται την νύχτα
    Εγω δεν θα περίμενα παντως
    Καλώς ήρθες
    -

    RispondiElimina
  17. Μου θύμισε ζωγραφικό πίνακα
    με αδρές πινελιές
    ένα κρύσταλλο
    που διαφεύγει από τα χέρια μας
    και αποσπάται πάνω στο άσπρο σεντόνι
    Όμορφο πολύ
    φιλιά

    RispondiElimina
  18. Ναι, όπως στην Ελένη
    και σ’ εμένα έφερε στο νου αφαιρετικό πίνακα ζωγραφικής
    όπου
    περνώντας το βλέμμα σου μέσα από λιτές γραμμές και φόρμες
    απαλλαγμένες από περιττά φορτία και στρώσεις χρωστικών
    μπορείς ίσως να διακρίνεις κάπου ένα κομμάτι της ψυχής του καλλιτέχνη

    RispondiElimina
  19. @ΠΟΙΩ-ΕΛΕΝΗ
    Νομιζω ότι είναι η ποιητική ματιά σου
    Που τον ζωγράφισε
    Ευχαριστώ Ελεν
    -

    RispondiElimina
  20. @ΝΑΜΕΛΙ
    Ζωγράφε
    Αν σου ζητούσα
    να έκανες μια απόπειρα
    αποτύπωσης στον καμβά σου
    Τι θαλεγες...

    Καλημερα Ναμελι
    -

    RispondiElimina
  21. Velvet,
    μου αρέσει πολύ σαν καλλιτεχνική πρόκληση (και πρόσκληση)..
    Ναι… σε κάποια καλή, δημιουργική μου στιγμή,
    θα ήθελα να κάνω αυτή την απόπειρα..
    και θα τη κάνω…

    RispondiElimina
  22. Θα σε περιμενω Ναμελι
    -

    RispondiElimina