16/06/12

Δεξιά ή Αριστερά




Εσείς είστε δεξιός ή αριστερός?

Δεν είμαι ούτε με την δεξιά ούτε με την αριστερά
Είμαι με τους ανθρώπους!
Αγαπώ το λευκό, τους γλάρους και την θάλασσα
Την απεραντοσύνη τ’ ουρανού
Τον ήλιο και τον άνεμο
Αγαπώ την ελευθερία !

Συγχώρα με αδερφέ μου
Αλλά δεν μπορώ ν’ ακολουθήσω την βαμμένη σημαία σου
Μην είσαι αυστηρός μαζί μου
(V)

___________
Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες –
κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.
Ν. Καζαντζάκης


2 commenti:

  1. καλησπέρα.
    αν αυτό σε εκφράζει, ποιος μπορεί να είναι αυστηρός μαζί σου;
    πολύ κουραστικές αυτές οι μέρες εδώ.
    ελπίζω να είσαι και να περνάς καλά.

    RispondiElimina
  2. Δεν πιστεύω στα κομματα, ουτε στα δογματα
    καμιάς οργανωμένης ομαδας, πολιτικης η θρησκευτικης
    Εξυπηρετουν την εξουσια, τα συμφέροντα τους
    διαιωνίζουν την ανισότητα την καταπίεση και τιποτα αλλο
    Η ευτυχια μου και η αγαπη μου για την ζωη και τους ανθρωπους
    δεν χωραει στα στεγανά κανενος κόμματος και αποκόμματος
    Ουτε στο καπιταλιστικο ουτε στο κομουνιστικό σύστημα
    Η ελευθερία μου, δεν επιτρεπει να με διαφεντεύει
    και να με καταπιεζει καμια αρχη και κανενας αφεντης
    Ειμαι αλλεργικός σε κάθε μορφη εξουσιας
    Γεννήθηκα ελευθερος και θέλω να ζησω ελεύθερος
    Οσο μπορω τουλαχιστον

    .........

    Καλα ειμαι
    Οσο μπορει να το πει καποιος
    Οταν ολα ειναι τοσο ασχημα γυρω του
    Ελπιζω οτι θα αλλαξουν
    Και ειμαι σιγουρος

    Καλο βραδυ Μπλουζ...

    RispondiElimina