02/02/15

Leonard Cohen - Waiting For The Miracle / Περιμένοντας το Θαύμα



Μωρό μου σε περίμενα
Σε περίμενα νύχτα και μέρα
Δεν έβλεπα την ώρα
Περίμενα την μισή ζωή μου
Δέχτηκα πολλές προσκλήσεις
Και ξέρω πως κι εσυ μου έστειλες μερικές
Όμως εγώ περίμενα
Ναρθει το θαύμα

Ξέρω ότι μ’ αγάπησες αληθινά
Όμως είχα τα χέρια δεμένα
Το ξερω ότι σ’ έκανα να υποφέρεις
Και πρέπει να πλήγωσα την υπερηφάνεια σου
Που στεκόσουν κατω από το παράθυρο
Με την τρομπέτα και το τύμπανο
Οσο εγώ περίμενα ναρθει το θαύμα

Αχ δεν νομίζω ότι θα σου αρεσε
Δεν θα σου άρεσε εδώ
Δεν υπάρχει διασκέδαση
Kαι τα κριτήρια είναι αυστηρά
Ο Μαέστρος λέει ότι είναι Μότσαρτ
Μα ακούγεται σαν τσιχλόφουσκα
Όταν περιμένεις ναρθει το θαύμα
from: "The Future" (1992)

(Μεταφραση - Velvet)
_______________
Τρεις πρώτοι στίχοι απο το τραγούδι του Λέοναρντ Κοέν  (Περιμένοντας το Θαύμα)

8 commenti:

  1. Θα θέλαμε να πιστεύουμε στα θαύματα, μια και δεν αντέχουμε να παραδεχτούμε ότι η αλήθεια είναι διαφορετική. Συχνά αηδιάζουμε στο άγγιγμά της!
    Επιθυμούμε το αψεγάδιαστο, το ιδανικό, εκείνο που πλάθουμε ώρες ατέλειωτες στο μυαλό μας και μόνο.
    Χάνουμε όμως αυτό που είναι δίπλα μας, αυτή την τσιχλόφουσκα, την κατώτερη των προσδοκιών μας, που όμως αν της δώσουμε λίγη παραπάνω προσοχή, μπορούμε να την πλάσουμε σ' ένα αληθινό μικρό θαύμα!
    Ας μην περιμένουμε τα μεγάλα θαύματα, γιατί ο χρόνος είναι πολύ μικρός που έχουμε στη διάθεσή μας! Δεν είμαστε αιώνιοι, όμως αργούμε να το καταλάβουμε και γερνάμε περιμένοντας!
    Υπέροχοι απλοί αλλά εύστοχοι στίχοι!
    Καλό μήνα, V.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Δεν περιμενω στη ζωη μου θαυματα
      Αλλα μερικες φορες νομιζω ότι παντα κατι συνεβαινε που εμοιαζε σα θαυμα
      Σωστη η αποψη σου αλλα ανθρωποι ειμαστε κι όχι υπερανθρωποι
      Μικροι και φοβισμενοι στη μεση μιας μεγαλης αγωνιας
      Ολοι παντα κατι θα περιμενουμε
      Κι ας μην ερχεται ποτε
      Καλο μηνα Γλαυκη

      Elimina
  2. Κάθε ανατροπή, κάθε τι καινούργιο, κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή, κάθε μέρα μήπως δεν είναι ένα μικρό θαύμα; Όταν ξυπνάς βαριεστημένα και κάνεις τις επαναλαμβανόμενες κινήσεις σου και πάνω εκεί έρχεται ένα τηλεφώνημα, μια συνάντηση ή ακόμα κι ένα παράξενο πουλί που κάθισε στο κλαρί της πορτοκαλιάς έξω στο μπαλκόνι σου, δεν είναι ένα μικρό θαύμα; Όταν βρήκαμε την Τρο-Μπόνι το πολύαιμο, μέσα στα χιόνια παραμονές Πρωτοχρονιάς δεν ήταν ένα θαύμα και για εκείνη που περίμενε τον θάνατο και για εμάς που με τίποτα δεν περιμέναμε να βρεθούμε με μια ακόμα ψυχή στην οικογένεια;
    Παντού υπάρχουν θαύματα γύρω μας, όλη μας η ζωή και τα συναισθήματά μας που ξεχειλίζουν , αυτά δεν είναι ένα θαύμα;
    Ανάλογα πως βλέπει κανείς το ποτήρι… μισογεμάτο ή μισοάδειο;

    Περιττό να μιλήσω για τον αγαπημένο μου Κοέν που κάθε φορά όταν τον ακούω μου δημιουργεί ένα συναίσθημα… δεν βρίσκω την λέξη αλλά θα το περιγράψω… φοράω φτερά στα χέρια και μπορώ να πετάω…

    Φιλιά Velvet μου, καλό μήνα να έχεις :))

    Υγ. Δεν είναι Τρο-Μπόνι, είναι σκέτο Μπόνι εκ του Μπόνι και Κλάιντ. Εγώ την ονοματίζω έτσι σε πείσμα των άλλων που με πολή σοβαρότητα φωνάζουν "Μπόνιιι φρόνιμα"" κι εκείνη μασουλάει από κάλτσες μέχρι ζώνες :))

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ομορφη ιστορια με το «τρομπονι»
      Δυο φορες ετυχε να "βρεθω" κι εγω με δυο σκυλια
      Με την ομορφη «μπέλλα» κι ένα άλλο που δεν προλαβα να βγαλω ονομα
      Μα όπως βρεθηκαν…ετσι χαθηκαν
      Καλο μηνα Λεβινα

      Elimina
  3. Κάποτε περίμενα κι εγώ ένα θαύμα!
    Κάποιες φορές ναι, συμβαίνουν απρόσμενα!
    Αλλά συνήθως δεν γίνεται έτσι...
    Μόνο ότι παλέψω εγώ.... και ότι πιστέψω!

    Χάθηκα στη φωνή του Κοέν!
    Λατρεία μεγάλη....

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Μην υποτιμας την υπαρξη των θαυματων
      Ειδικα όταν ερχονται μεσα από το απροσμενο οπως λες
      Καλο μηνα Αιρις

      Elimina
  4. "it must have hurt your pride /to have to stand beneath my window / with your bugle and your drum, /and me I'm up there waiting ....." (Wow!)
    "Pride" δεν είναι "εγωισμός". Νομίζω πρόκειται για μια πληγωμένη υπερηφάνεια.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Εχεις δικιο, ειναι πιο ακριβες "πληγωμενη υπερηφανεια"
      Ευχαριστω

      Elimina