31/12/19

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη




Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη

Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά! Εγω σ’ αγαπώ και πιστεύω σε εσένα ότι υπάρχεις! Πιστεύω στο Πνεύμα των Χριστουγέννων! Αλλα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση. Γιατί κανένας δεν πιστεύει στην τάξη ότι υπάρχεις; Είμαι η μόνη που πιστεύω. Δεν καταλαβαίνω. Αφού υπάρχεις! Τα πράγματα που δεν βλέπεις είναι αληθινά! Μα γιατί δεν πιστεύουν; Τέλος πάντων. Δεν με πειράζει. Εγω πιστεύω με ολη μου την καρδιά! Φέτος τα πήρα όλα 10 στο 1τρίμηνο. Τώρα θα είναι μάλλον το τελευταίο δώρο που θα μου κάνεις. Θα ήθελα να μου πάρεις εάν θέλεις και μπορείς κι αν ήμουν καλό παιδί φέτος, εργαστήριο με τα Blidos Minies η τα αυτοκόλλητα που τα ζωγραφίζω τα Gelarty. Ένα από τα δυο. Όποιο θέλεις εσύ να μου πάρεις. Αν μπορείς πάρε μου και τα δυο αλλιώς μόνο το ένα. Δεν με πειράζει. Και στο τζάκι έχω βάλει κατι γλυκίσματα. Αν θέλεις πάρε ένα να γλυκαθείς!
Σ΄αγαπώ πολύ Άγιε μου Βασίλη!
Είσαι ο καλύτερος!
Νικόλ.

Καλή Χρονιά σε όλο τον κόσμο!
Και ιδιαίτερα σε σενα Νικόλ. Τα ονειρα και οι επιθυμιες σου να γινουν πραγματικοτητα. Και να εισαι βεβαιη πως οτι πιστευουμε υπαρχει!

7 commenti:

  1. Δεν ξέρω αν το γράμμα είναι αληθινό, όμως έτσι ακριβώς σκέφτονται τα περισσότερα παιδιά.
    Αν πιστεύεις σε κάτι, υπάρχει για σένα!
    Ό,τι φέρνει γαλήνη και χαρά στην ψυχή είναι άξιο πίστης, οπότε οι άλλοι δεν έχουν λόγο!
    Καλή χρονιά να έχεις και όσα πιστεύεις να σου δίνουν πάντα δύναμη και ειρήνη μέσα σου!

    RispondiElimina
  2. Το γραμμα ειναι αληθινο γραμμενο πριν αρκετα χρονια απο ενα κοριτσακι που του λενε Νικολ, και αποφασισα τωρα να το δημοσιευσω. Ναι αξιζει να πιστεύουμε σε κατι με παθος ακομα κι αν αυτό το κατι δεν υπάρχει για καποιους αλλους.
    Καλη χρονια και σε σενα και ευτυχισμενο το νεο ετος που θαρθει σε λιγες ωρες!

    RispondiElimina
  3. Καλή χρονιά υγεία και χαρές.

    RispondiElimina
  4. Καλη χρονια και σε σενα!

    RispondiElimina
  5. Κι άμα τον πιστεύεις τον Άι-Βασίλη, τότε έρχεται, βρίσκει τρόπους και έρχεται. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά Νικόλ :-)

    RispondiElimina
  6. Καλη Χρονια, Χαμομηλακι!

    RispondiElimina
  7. πιστεύω...με όλη μου την καρδιά.....

    RispondiElimina