27/08/18

Μικρά κι αδέσποτα #6





H αγάπη μου
δεν μουχει γράψει ποιήματα
ούτε ποτέ μου είπε πως μ' αγαπάει
όμως η σωτηρία μου 
ήταν πάντα η έγνοια της
κι εκείνο το μελαγχολικό της βλέμμα 
σαν με κοιτάει
II
Αγαπώ τα μάτια σου
αγαπώ τα χέρια σου 
αγαπώ το κορμί σου
ακόμα κι αυτή την απόσταση
που βάζει η σιωπή σου 
καμιά φορά ανάμεσα μας
III
Είσαι όπως θάλασσα 
γαλάζια, απέραντη, γυμνή και μόνη 
κι εγώ κάθε φορά μικρό καράβι 
που λύνει τους κάβους 
και σαλπάρει στο κορμί σου
IV
Ολα αυτά που γνώρισα
ολα αυτά που λάτρεψα
ήταν αυτά που έζησα
περπατώντας ολα αυτά τα χρόνια δίπλα σου
και καμιά φορά φοβάμαι
φοβάμαι οταν δεν θασαι πλάι μου
μην τύχει και τα ξεχάσω 
V
Πάνω στο γυμνό κορμί σου
κάποτε έπεσα να πνιγώ
και σώθηκα
(Velvet - Ιούνιος 2018)

_____________
Video
Johnny Hallyday  - True To You

Nessun commento:

Posta un commento