02/11/18

Leonard Cohen - Lover, Lover / Αγάπη, Αγάπη.



Παρακάλεσα τον πατέρα μου,
"Πατέρα, άλλαξε μου το όνομα" του είπα
"Αυτό που χρησιμοποιώ τωρα είναι καλυμμένο   
από φόβο, ρυπαρότητα, δειλία και ντροπή".

Ω, αγάπη, αγάπη, αγάπη, αγάπη, αγάπη, 
αγάπη, αγάπη επέστρεψε πίσω σε μένα

"Σε φυλάκισα σ΄αυτό το σώμα,
γιατί θέλησα να σε δοκιμάσω" μου απάντησε
"Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως όπλο,
η να κάνεις μια γυναίκα να χαμογελάσει"

"Τότε άσε με να ξαναρχίσω", ούρλιαξα
"Σε παρακαλώ, επιτρέψτε μου ν΄αρχίσω ξανά,
θέλω ένα δίκαιο πρόσωπο αυτή τη φορά 
θέλω ένα γαλήνιο πνεύμα".

"Δεν απομακρύνθηκα ποτε", είπε,
"Ποτέ δεν έφυγα από κοντά σου.
Εσύ ήσουν εκείνος που έχτισες το ναό,
εσύ ήσουν εκείνος που σκέπασες το πρόσωπό μου". 

"Και είθε το πνεύμα αυτού του τραγουδιού,
να εξέλθει αγνό και ελεύθερο.
Μια ασπίδα να γίνει για σένα,
και μια ασπίδα ενάντια στον εχθρό".

(Μεταφραση - Velvet)
-----------------------
Leonard Cohen - Lover, Lover, (1974)
___________________
Το τραγούδι  «Αγάπη, Αγάπη» γράφτηκε από τον Λέοναρντ Κοέν κάτω από την εμπειρία του πολέμου στο Yom Kippur, (αραβοϊσραηλινός πόλεμος Γιομ Κιπούρ, Οκτώβριο 1973,) όταν ο Κοέν είχε καταταγεί στο ισραηλινό στρατό και ως μουσικός διασκέδαζε τα στρατεύματα.
Ο ίδιος ειχε πει. «Έγραψα αυτό το τραγούδι στην έρημο του Σινά, το έκανα για τους στρατιώτες και από τις δύο πλευρές".

Nessun commento:

Posta un commento