26/02/24

Fausto Leali - Io camminerò

 

H γυναίκα μου, η χαρά της
Θα με ζεστάνει με τη φωτιά μιας ιδέας
Ενας ανδρας μόνος, ανδρας μισός
Αύριο ολα θα πνιγούν στα ματια της
Λευκοί τσιγγάνοι, τα βήματά σου
Τοσο καιρο η σιωπη στη ψυχη σου  
Με αγαπη εγω θα σε ντύσω
Και δεν θα χρειαστεί να τρέμεις εκεί που σε πάω

Εγω θα περπατω, εσυ θα με ακολουθείς
Κυνηγημενοι αγγελοι εμεις
Καπου θα υπάρχει ενας ουρανός 
Εγω θα δουλεύω, εσυ θα με περιμένεις
Κι ένα βράδυ θα τρελαθώ
Οταν μου πεις ότι παιδι θα κάνεις
Διαλυει τις αμφιβολίες οπως τα μαλλιά σου
Γιατί είσαι τόσο όμορφη αν δεν ξέρεις τι θέλεις
Εγω μ΄αγαπη θα σε ντύσω
Αλλά μη με ρωτάς πού θα σε πάω

Εγω θα περπατω, εσυ θα με ακολουθεις
Αγκαλιασμένοι αγγελοι εμεις
Καπου θα υπάρχει ουρανός 
Εγω θα δουλεύω, εσυ θα με περιμένεις
Κι ένα βράδυ θα τρελαθώ
Οταν μου πεις....
Εγω θα περπατώ, κι εσυ θα με ακολουθεις...
(Μεταφραση - Velvet)

Fausto Leali - Io camminerò - 1976

2 commenti:

  1. Δε ξέρω γιατί, αλλά ανέτρεξα στις ετικέτες σου πιστεύοντας ίσως να βρω "Τάσος Λειβαδίτης", αλλά δεν έχεις. Κι αυτό μου κίνησε περισσότερο το ενδιαφέρον. Εσωτερικός μονόλογος τύπου:
    -Γιατί να μην έχεις;
    ...
    -Και γιατί να έχεις;"
    ...
    Θα μου λύσεις αυτήν την απορία;
    Και κάνε μου τη χάρη να ξεσκονίσεις...
    Καλό βράδυ V.!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Για τον Λειβαδιτη ναι δεν εχω, εκτος απο μια αναρτηση
      Ο λογος ειναι οτι δυσκολευομαι να διαλεξω
      αναμεσα στα ποιηματα του καποια που μ αρεσουν
      Γιατι κυριολεκτικα μου αρεσουν ολα
      -------------------------------
      Si presto....


      Elimina