29/10/22

Townes Van Zandt - Flyin' Shoes / Ιπτάμενα παπούτσια



Μέρες γεμάτες βροχή, ο ουρανός πέφτει βαρύς 
Βαρέθηκα τα ίδια παλιά μπλουζ
Το ίδιο παλιό τραγούδι
Αγάπη μου, δεν θα αργήσω να δέσω 
Τα ιπτάμενα παπούτσια, τα ιπτάμενα παπούτσια
Να δέσω τα ιπτάμενα παπούτσια μου

Η άνοιξη αναστέναξε, το καλοκαίρι έπρεπε να χορτάσει
Το φθινόπωρο είναι ενα συναίσθημα που δεν θελω να χάσω
Θαθελα να μείνω, να δω μια χειμωνιάτικη μέρα
Το πράσινο νερό που γίνετε μπλε και λευκό
Με τα ιπτάμενα παπούτσια, τα ιπτάμενα παπούτσια
Μέχρι να δέσω τα ιπτάμενα παπούτσια μου

Στο βουνό το φεγγάρι δύει πάντα πολύ νωρίς
Εδω μόνο τη μοναξιά προσφέρουν οι λόφοι
Μονάχος σαλπάρεις με τα ασημένια σου πανιά 
Και τα ιπτάμενα παπούτσια, τα ιπτάμενα παπούτσια
Μαζί με τα ιπτάμενα παπούτσια


Townes Van Zandt -- Flyin' Shoes


2 commenti:

  1. Να, απόψε με έβαλες να σκέφτομαι αν έχω εγώ τέτοια -ιπτάμενα παπούτσια. Κι αν είχα, κι αν έχω και πού να πάω; Στο μέσα, νιώθω πιο ήρεμα, κι έχω ανάγκη από ηρεμία. Σου εύχομαι να πετάς V, σχεδόν σε φαντάζομαι έτσι, και είναι ωραία εικόνα. Καλό, πολύ-πολύ καλό, μήνα.

    RispondiElimina
  2. αν ειχα θα σου δινω τα δικα μου
    ομως να ξερεις οσο ψηλα θα πετας, τοσο μονος θα εισαι
    ---------------------
    που να πας?
    οπου ο ανεμος σε παει
    μακρια... μακρια σε ξενους ουρανους
    σε αλλα μερη....

    RispondiElimina